Το sushi academy δραστηριοποιείται και στο χώρο του catering και υπόσχεται να σας προσφέρει αξέχαστες γευστικές απολαύσεις με πιάτα, τεχνικές
και γεύσεις που θα σας ενθουσιάσουν. περισσότερα



Living Well


Οι διατροφικές συνήθειες και η άσκηση είναι βασικοί παράγοντες της μακροβιότητας. Για πολλά χρόνια οι ιάπωνες κατέχουν την πρωτιά στον τομέα αυτό. Ο μέσος όρος ζωής είναι αντίστοιχα 82 έτη για της γυναίκες και 78 έτη για τους άντρες. Πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι η διατροφή είναι ο καθοριστικός παράγοντας αυτού του φαινομένου.

Αποφύγετε την αύξηση του βάρους και διατηρήστε την υγεία σας σε καλή κατάσταση.

Η υπέρβαση του βάρους και η παχυσαρκία είναι προβλήματα που απασχολούν έντονα τις σύγχρονες κοινωνίες. Η απόκτηση υπερβολικού βάρους δημιουργεί ευπάθεια σε ασθένειες όπως ο διαβήτης, καρδιακά προβλήματα και προβλήματα αρτηριακής πίεσης. Ο έλεγχος του σωματικού βάρους απαιτεί συχνή φυσική άσκηση και διατροφική ισορροπία.

Το σώμα σας χρειάζεται να προσαρμόζεται στο χρόνο. Η ενέργεια πρέπει να αναπτύσσεται σταδιακά και να σταθεροποιείται κατά τη διάρκεια της ηλικιακής ωριμότητας. Παρά ταύτα συγκεκριμένοι παράγοντες μπορούν να τροποποιήσουν τον μεταβολισμό σας. Για παράδειγμα, η διακοπή του καπνίσματος μπορεί να επηρεάσει την αύξηση του βάρους, όπως το ίδιο θα συμβεί με την διακοπή της άθλησης. Καθώς το βάρος αρχίζει να αυξάνεται, πρέπει να αντιδράσετε και να υποβάλετε στον εαυτό σας σημαντικές ερωτήσεις σχετικά με την ισορροπία της διατροφής σας. Η βασικές αιτίες για την αύξηση του βάρους είναι: υπερβολικές ποσότητες φαγητού, έλλειψη φρούτων και λαχανικών, έλλειψη φυσικής άσκησης, και η κατανάλωση πολλών λιπαρών και γλυκών τροφίμων.

Δημιουργήστε μια καρτέλα φαγητού.

Σκοπός είναι η καθημερινή καταγραφή των λαμβανόμενων θερμίδων - χωρίς παραλείψεις. Αυτό θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε και να απομονώσετε συγκεκριμένες διατροφικές συνήθειες η οποίες πιθανών να είναι καταλυτικές για την υγεία σας, και έτσι να μπορέσετε να τις ελέγξετε.

Διατροφικές οδηγίες για εκείνους που επιθυμούν να χάσουν βάρος και να παραμείνουν αδύνατοι.

  • Καθιέρωση 3 γευμάτων καθημερινά με ένα ενδιάμεσο απογευματινό snack.
  • Καθημερινή κατανάλωση λαχανικών
  • Προτιμήστε ένα φρούτο όταν πεινάτε ενδιάμεσα από τα κύρια γεύματα σας.
  • Τελειώστε το γεύμα σας με ένα μικρό κομμάτι τυριού ή ένα κομμάτι σοκολάτα.
  • Ελαττώστε τον άμυλο και το ψωμί
  • Τρώτε συχνά ψάρι το οποίο είναι πλούσιο σε λιπαρά.

Αθλητές

Για όλους εσάς που ασχολείστε με τον αθλητισμό απαιτείται μια ισορροπημένη δίαιτα, ώστε να εξυπηρετούνται οι ενεργειακές ανάγκες του οργανισμού σας και η πληρότητα σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχειά. ΟΙ αυξημένες απαιτήσεις σε ενεργεία εξαρτώνται από τον τύπο της άσκησης, τον αριθμό των ωρών και το περιβάλλον (ζεστό- κρύο) στο οποίο αθλείστε.

Η συχνή άθληση απαιτεί περισσότερη ενέργεια από εκείνη που συνήθως παίρνουμε με την μορφή πολυσακχαριτών όπως ρύζι η μακαρόνια, τα οποία συνοδεύονται από λιπαρά οξέα. Επιπλέον, οι μύες που εργάζονται απαιτούν μεγαλύτερη κατανάλωση σε πρωτεΐνη. Η απαιτούμενη πρωτεΐνη για έναν αθλητή υπολογίζεται σε 6 γραμμάρια ανά 10 pounds σωματικού βάρους.

Αναφορικά με τις βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία. Ένα μυϊκό σύστημα που εργάζεται σκληρά καταναλώνει περισσότερες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχειά. Η σωματική άσκηση οδηγεί στην υπερκατανάλωση το οποίο γίνεται αισθητό με την εφίδρωση. Κατά την έντονη άσκηση είναι απαραίτητη η λήψη υγρών που είναι πλούσια σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία και η διαμόρφωση διαίτης πλούσιας σε φρούτα και λαχανικά.

Το sushi και οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του, έχουν σημαντική διατροφική αξία για τους αθλητές.

Ρύζι: περιέχει εφοδιαστικούς συνδυασμούς ζάχαρης, και δίνει ενέργεια για μεγάλα χρονικά διαστήματα, το οποίο είναι απαραίτητο για την υποστήριξη της δραστηριότητας. Το ρύζι επίσης βοηθά στην παραγωγή της γλυκόζης.
Ψάρι: είναι χαμηλό σε θερμίδες, περιέχει διατροφική ζωική πρωτεΐνη και ωμέγα 3, καθώς επίσης προσφέρει ιώδιο, φώσφορο και βιταμίνες.
Οστρακοειδή: χαμηλά σε θερμίδες, περιέχουν ζωική πρωτεΐνη, ιώδιο και βιταμίνες.
Λαχανικά: χαμηλά σε θερμίδες, περιέχουν φυτικές ίνες, νερό, βιταμίνες και μέταλλα.
Αυγά: περιέχουν θρεπτική ζωική πρωτεΐνη, σίδηρο και βιταμίνες Α και Ε. επίσης περιέχουν λιπαρά οξέα σε ποσότητες είναι τέλεια ισχυροποιημένα με την διατροφή.
Βότανα και μπαχαρικά: είναι χαμηλά σε θερμίδες, αναζωογονούν τα κύτταρα και βοηθούν την καλή λειτουργία του κάρδιοαναπνευστικού.

Contact Info: email: info@sushiacademy.gr , τηλ: 690 743 9998